ACTO DE PRESENTACIÓN DO PROGRAMA “CON VOZ DE MULLER”

O vivido onte no Teatro de Beneficencia quedará na memoria dos orteganos e orteganas como un acto de empoderamiento das nosas mulleres rurais como conmemoracion do día internacional da Muller Rural.

O alcalde Juan Penabad Muras puxo en valor no seu discurso o esforzo das mulleres rurais que permitiu e permite aguantar da economía familiar e coidar aos menores e ancians do seu entorno, e mostrou a súa satisfacción “por compartir as súas vivenzas que son un exemplo de dedicacion e coraxe”. Desde o goberno municipal expresouse o compromiso de publicar estas memorias das mulleres de Loiba e San Claudio participantes no programa, que recolla as súas historias persoais, os seus relatos e as súas vivencias.