Ortigueira prepara unha ampla programación con motivo do Día Internacional da Muller durante o mes de marzo

• O 8 de marzo, ás 12 horas, lerase o Manifesto e realizarase unha concentración diante da Casa Consistorial
  • Realizarase unha conferencia para enxalzar a figura de “Teresa Zúñiga, condesa de Santa Marta de Ortigueira, unha muller con poder na Galicia do Século XV” e a xornada de mulleres emprendedoras “Todas a unha”
  • Ademais, do 8 ao 31 de marzo, estará aberta ao público a exposición “Abrandares cambiando ou mundo” na residencia “Dolores Díaz de Dávila”

O Concello de Ortigueira, a través do Centro de Información á Muller, prepara unha extensa programación de actividades durante todo o mes de marzo para conmemorar o 8M, Día Internacional da Muller.

O día principal, o 8 de marzo, ás 10 horas, inaugúrase o curso “Competencias dixitais básicas para ou emprendemento”, pertencente ao Programa Muller Dixital da Xunta de Galicia, na aula CEMIT.

Trátase dunha oferta formativa destinada a fomentar a iniciativa empresarial feminina, que finalizará cunha xornada de encontro, conexión e motivación destinada ás mulleres autónomas e emprendedoras de Ortegal.

Ás 12 horas procederase a realizar o acto central da programación, que é a lectura do Manifesto e a concentración diante da Casa Consistorial.

O 10 de marzo terá lugar a conferencia “Teresa de Zúñiga, condesa de Santa Marta de Ortigueira, unha muller con poder na Galicia do século XV”, a cargo de Miguel García Fernández, investigador do Centro de Estudos Padre Sarmiento. Será ás 18 horas na Biblioteca Pública Municipal Fernández Latorre.

Esta charla forma parte dun proxecto que se está desenvolvendo desde o CIM para enxalzar a importancia desta muller na historia do municipio, que aglutina diferentes actuacións con influencia en varias áreas municipais. Entre elas, desde a concellería de Igualdade, está a estudarse a proposta de nomear algunha rúa do municipio co nome desta muller, dando a coñecer a importancia da súa figura para o Concello de Ortigueira.

O día 25 celebrarase a “Xornada de encontro de mulleres autónomas e emprendedoras do Ortegal “Todas a unha”. Será ás 16:30 horas no Centro Social de San Adrián.

Exposición na residencia Dolores Díaz de Dávila

Desde o 8 ao 31 de marzo poderase visitar a exposición “Mulleres cambiando o mundo” na residencia Dolores Díaz de Dávila. Para acceder ao edificio será necesario respectar o protocolo covid, usando máscara.

Trátase dunha serie de obras fotográficas realizadas polo propio CIM, que retratan a importancia da figura da muller en diferentes ámbitos e que servirá para que os usuarios e usuarias da residencia leven a cabo diferentes actividades.