O Concello reforza o Servizo de Axuda no Fogar cun coche para o desprazamento dos traballadores

O Concello de Ortigueira, na súa aposta polo reforzo dos servizos sociais, acaba de adquirir un vehículo para os desprazamentos do persoal do Servizo de Axuda non Fogar. Esta compra apóiase na convocatoria do programa da Deputación dá Coruña dedicado a esta cuestión.

Hoxe produciuse a recepción do vehículo, á que asistiron o alcalde de Ortigueira, Valentín Calvín, e dous traballadores sociais do Concello.

O Concello recibiu unha subvención de 20.000 euros para financiar a adquisición do vehículo, que facilitará as viaxes aos domicilios dos 12 traballadores e traballadoras deste servizo, así como dos catro técnicos.

O obxectivo desta compra é reducir os desprazamentos nos vehículos particulares dos traballadores e traballadoras, facilitándolles un traballo fundamental para o benestar de moitos veciños e veciñas de Ortigueira. Ademais, esta é unha antiga demanda dos e as profesionais, que se vían obrigados a asumir cos seus propios coches distancias de moitos quilómetros para realizar o seu traballo.

Esta medida reforza a estratexia de mellora continua que o Concello de Ortigueira está a aplicar en materia de política social, reforzando non só o persoal e as horas de atención, senón tamén cuestións como esta de os desprazamentos.

O alcalde de Ortigueira, Valentín Calvín, afirmou que “o reforzo e a mellora constante dos servizos sociais municipais foi unha dos acenos de identidade deste goberno local. Hai exemplos como a creación do SEETA, un servizo que tivo unha gran acollida entre os veciños e veciñas de Ortigueira e que axuda a mellorar a calidade de vida das persoas afectadas por demencias”.

Calvín engadiu que “coa compra deste coche evitamos que os traballadores e traballadoras do SAF teñan que seguir utilizando os seus vehículos particulares para desprazarse ata os domicilios nos que teñen que desenvolver o seu traballo, que, en ocasións, están moi distantes entre si”.