O Concello publica a lista provisional de admitidos nas convocatorias de estabilización de 62 postos de traballo

• O obxectivo é, atendendo aos criterios marcados polo Ministerio de Facenda, reducir a taxa de temporalidade nas administracións públicas.
  • As persoas admitidas e excluídas poden consultar as listas no Boletín Oficial da Provincia e a sede electrónica do Concello.

O Boletín Oficial da Provincia (BOP) publica hoxe as listas provisionais de persoas admitidas e excluídas na convocatoria de emprego público extraordinaria iniciada polo Concello de Ortigueira para estabilizar o traballo temporal e que inclúe un total de 62 prazas estruturais.

O obxectivo desta medida é, atendendo aos criterios marcados polo Ministerio de Facenda, reducir a taxa de temporalidade nas administracións públicas a unha porcentaxe inferior ao 8%.

Publicáronse as listas provisionais para unha praza de asesor/a xurídico/a, asesor/a psicolóxico/a de o CIM, orientador/a laboral, asesor/a psicolóxico/a, axente de emprego e desenvolvemento local, monitor de lecer e tempo libre, oficial de 2ª de obras, director/a de a Escola de Música, responsable da aula de informática, animador/a sociocultural, operario/a de emerxencias GES, técnico/a para turismo e animador/a deportivo/a. Tamén para dous postos de auxiliar sociocultural, sete de peón/a e sete de profesor/a de a Escola de Música.

Ademais, publicarase en breve a relación de admitidos e excluídos das 30 para auxiliar de axuda no fogar e tres de auxiliar administrativo/a

A relación xa pode consultarse na sede electrónica do Concello e no Boletín Oficial da Provincia (BOP).