O Concello organiza unha xornada formativa para profesionais que traballan con persoas en situación vulnerable

• A sesión “Desgaste por empatía” permitirá afondar en temas como o burnout laboral, posibles alteracións emocionais dos e das profesionais deste campo ou claves para o autocuidado.
  • O encontro terá lugar o sábado 5 de marzo no centro social de Ortigueira a partir das 9:30 horas.

O Concello celebra este sábado, 5 de marzo, no centro social de Ortigueira unha xornada formativa dirixida a profesionais que traballan con persoas en situación de vulnerabilidade. A actividade enmárcase no programa do Consistorio para conmemorar o Día da Muller, 8 de marzo.

Na sesión “Desgaste por empatía” afondarase en temáticas como as causas do burnout no traballo, as posibles alteracións emocionais dos e as profesionais deste campo, a identificación das claves do coidado e o autocuidado e tamén se reflexionará sobre como construír a “distancia terapéutica”. A xornada comezará ás 9:30 horas.

“Esta proposta configura un espazo de encontro e reflexión para as persoas profesionais deste eido, que poden compartir as súas inquedanzas e ideas”, indicou a concelleira de Igualdade, María Lamelas.

Esta sesión xorde despois da reunión mantida entre todos os departamentos de Servizos Sociais da comarca e está promovida polo Concello e o CIM e financiada pola Deputación da Coruña. Esta diríxese a persoal técnico de Servizos Sociais, dos Centros de Información á Muller (CIM) e persoal sociosanitario. As relatoras serán Lola Ferreiro Díaz e Xema Zunzunegui Lamas. As prazas son limitadas.

Programación para conmemorar o 8 de marzo

O propio 8 de marzo, ás 12:00 horas levarase a cabo a lectura do manifesto e concentración diante do Concello e pola tarde, ás 18:00 horas, o espectáculo teatral “ Igualdade, cousa de maxia?” coa maga Fani.

O 15 de marzo inaugurarase o patio violeta da biblioteca Juan Fernández Latorre. “Un espazo dedicado á igualdade, á coeducación e á prevención dá violencia de xénero”, sinala a edil de Igualdade, María Lamelas. “Un proxecto que visibilizará ademais ou papel da muller e as obras de importantes escritoras” remarcou. O lugar situarase no patio central das instalacións e nel poderanse atopar libros ou DVDs, entre outros. A iniciativa nace da colaboración da Biblioteca municipal e o CIM de Ortigueira e é financiado a través do Pacto de Estado contra a Violencia de Xénero.

Ademais das accións mencionadas, a concellería de Igualdade pon en marcha o proxecto Aulas de Igualdade nos centros educativos do municipio. No CEIP José María Lage, a proposta estará orientada a coñecer a biografía de mulleres destacadas polos seus logros aos longo da historia, mentres que no IES Ortigueira tratarase a prevención contra calquera tipo de violencia machista. Ao longo do mes tamén levarán a cabo outras actividades nestas aulas.

“A educación en igualdade desde a base é fundamental para construír unha sociedade igualitaria, na que mulleres e homes contemos cos mesmos dereitos, por este motivo é primordial que se leven a cabo este tipo de acción cos máis pequenos e pequenas”, argumentou Lamelas.