O CONCELLO DESTINA 140.613 EUROS PARA RENOVAR PRETO DE TRES QUILÓMETROS DE PISTAS NA PARROQUIA DE LADRIDO

A parroquia de Ladrido será obxecto dun proxecto que permitirá mellorar preto de tres quilómetros de pistas co obxectivo de incrementar a seguridade viaria no rural do municipio e ofrecer un servizo de comunicacións adecuado. As actuacións contarán cun orzamento total de 140.613 euros e estarán financiadas con cargo ao Plan Único da Deputación dá Coruña.

“As tarefas permitirán renovar itinerarios moi empregados pola veciñanza e que na actualidade contaban con deficiencias debido ao paso do tempo, o seu elevado uso e aos efectos provocados polas condicións meteorolóxicas”, indicou o edil de Medio Rural, Miguel Ángel Yáñez. O concelleiro destacou que esta intervención permitirá actuar en tres pistas: a que vai de Castros a Cancelas, de Ou Campo a Alto do Gandareiro e de Outeiro a Vilacoba. “En total levaranse a cabo traballos ao longo de cerca de 3.000 metros”, sinalou o concelleiro.

O equipo de goberno local realiza estes traballos dentro da súa aposta por mellorar a seguridade e conexións dun municipio que conta cunha poboación moi dispersa, polo que o número de pistas existente é moi elevado. “Queremos que todas as persoas, independientemente de se están instaladas no centro urbano ou no rural, conten con estradas en bo estado para unha circulación sen riscos”, concluíu Miguel Ángel Yáñez.