O Concello de Ortigueira clausura o curso de agricultura ecolóxica

• 12 alumnos e alumnas adquiriron coñecementos teóricos e prácticas sobre a materia desde o pasado mes de abril

• Juan Penabad: “vivir dá agricultura ecolóxica é posible e cada vez ten máis futuro, polo que municipios de carácter rural como ou noso teñen que apostar por este tipo de formación, que doten de ferramentas útiles á nosa veciñanza e lles permitan labrar ou seu futuro aquí, sen ter que marchar a ningures”

Ortigueira, 11 de outubro de 2022. Este pasado luns, o Concello de Ortigueira daba por clausurado o curso de agricultura ecolóxica, no que participaron 12 alumnos e alumnas.
No acto participou o alcalde, Juan Penabad, que felicitou a todos e todas pola consecución do diploma que acredita a consecución do mesmo.
Segundo explicou o rexedor, “buscamos promocionar vos recursos dá zona e crear novos postos de emprego non eido dá agricultura e a gandería”.
“Sería interesante que desta iniciativa emerxera a posibilidade de crear unha cooperativa entre as persoas profesionais do ámbito” engadiu o alcalde.
Ao longo destes 5 meses, cunhas 300 horas de clases prácticas e teóricas, coidaron e protexeron a horta, situada en Miñano e de propiedade municipal, sempre con produtos e pesticidas respectuosos co medio ambiente. Isto o alternavan con clases de carácter lectivo e teórico nas que estudaban técnicas de cultivo e comercialización.
Durante este tempo realizaron visitas guiadas como á plantación de arandos de Cerdido, a un produtor de Moeche ou á estación agroecológica de Vieiro.
“Vivir dá agricultura ecolóxica é posible e cada vez ten máis futuro, polo que municipios de carácter rural como ou noso teñen que apostar por este tipo de formación, que doten de ferramentas útiles á nosa veciñanza e lles permitan labrar ou seu futuro aquí, sen ter que marchar a ningures” concluíu Penabad.