Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Trámites online con certificado digital

Este evento terminou

Hoxe na Aula CeMIT en horario de 10:30 a 11:30 horas.

Cada vez son máis os trámites que a Administración Pública e outras entidades ofrecen a posibilidade de realizar a través de Internet. Pola nosa banda, se solicitamos o certificado dixital é porque queremos simplificar a dedicación a ese tipo de actividades administrativas, de modo que coñecer os trámites nos que o podemos utilizar é algo que vai ligado a ese proceso de crear a nosa identidade dixital.

Sabes en que trámites podes aproveitar o teu certificado dixital?

CONTIDOS:

  • Instalar o certificado dixital
  • Onde usar o certificado dixital
  • Solicitude do borrador IRPF
  • Consulta do rexistro da propiedade, solicitude de aprazamentos de débedas con Facenda.
  • Solicitude do certificado de retencións IRPF; pago de impostos (IBI, vehículos), empadroamento…

Máis información e inscricións:

Rúa Márquez Cortiñas, s/n.
Teléfono: 981 402 533.
Correo: cemit.ortigueira@xunta.es

Back to top