APROBADAS AS AXUDAS DA TARXETA BENVIDA 2019

A Consellería de Política Social convoca o procedemento de concesión da axuda económica, a través da tarxeta benvida, para as familias con fillas e fillos nados ou adoptados/as no ano 2019.

Inscricións: 2 meses contados desde o día seguinte a aquel en que se produce o nacemento ou se dita a resolución administrativa ou xudicial para os supostos de garda con fins adoptivos e de adopción.

Remuneración: Con carácter xeral, a contía total da axuda é de 1.200€ por cada fillo ou filla durante un ano a razón de 100 €/mes.

Máis información nos Servizos Sociais do concello e nas seguintes ligazóns:

Recheo da Alameda, s/n.
981 402 542.
Horario: de luns a venres de 9.00h a 13.00h (os días 18 de marzo, 22 de maio, 26 de xullo, 16 de agosto, e 24 e 31 de decembro de 2019 todas as oficinas permanecerán pechadas excepto o rexistro).
Correo electrónico: serviciossociais@concellodeortigueira.com
Sede electrónica da Xunta
Correo electrónico tarxeta benvida: tarxetabenvida.famila@xunta.gal
Web: politicasocial.xunta.gal