De conformidade co establecido na Lei 39/2015, do 1 de outubro, de Procedemento Administrativo Común, toda persoa xurídica ou física poderá dirixirse á Administración presentado as solicitudes, comunicacións e escritos que considere oportunos, tan só deberán de cumprir estes co contido mínimo regulado en dita normativa.
Poderán interpoñer recurso de reposición contra calquera acto ou resolución que poña fin á vía administrativa todos os interesados ou os seus representantes, e deberán facelo ante o mesmo órgano que ditou a resolución recurrida (Alcaldía, Xunta de Goberno Local ou Pleno).
- Prazo máximo de presentación: un mes desde que o Concello informe da resolución.
- Prazo máximo de resolución: un mes desde a presentación do recurso.
- Silencio administrativo: desestimatorio ou negativo.
Todos os recursos que se interpoñan no Concello deberán incorporar, como mínimo, a seguinte información:
- Nome e apelidos do recorrente, así como a identificación persoal do mesmo.
- acto que se recorre e a razón da súa impugnación.
- Lugar, data, sinatura do recorrente, identificación do medio e do lugar que se sinale a efectos de notificacións.
- Órgano administrativo ao que se dirixe.
- As demais particularidades esixidas, no seu caso, polas disposicións específicas.