O CONCELLO RENOVARÁ A ILUMINACIÓN DA ESTRADA AC-862 AO SEU PASO POLO NÚCLEO DE ORTIGUEIRA E O SEU ENTORNO

O Concello renovará a iluminación da estrada AC-862 no núcleo de Ortigueira e a súa contorna. As actuacións permitirán substituír as luces de vapor de sodio e os proxectores de mercurio existentes por novas luminarias LED. As obras contarán cun orzamento de 69.896 euros que se financiarán con cargo ao Fondo de Compensación Ambiental da Xunta.

Os traballos por realizar inclúen tamén o cambio de cinco cadros de mando e armarios de cadros. Con este proxecto, o Concello mellorará a calidade da iluminación da zona, incrementando a seguridade viaria para as persoas que transiten por esta vía autonómica. Unha iniciativa que ofrecerá tamén unha maior eficiencia enerxética, reducindo o impacto ambiental das luces e os custos do servizo ao mesmo tempo que se produce unha mellora na imaxe do lugar.

“A iluminación desta zona presentaba problemas de eficiencia enerxética, xa que as lámpadas de vapor de sodio de alta presión e os proxectores de mercurio contan cun escaso rendemento lumínico en relación con outras solucións existentes na actualidade, como é o LED”, indica o alcalde de Ortigueira, Juan Penabad Muras. “Con esta nova iluminación seremos máis eficientes enerxeticamente e reduciremos a contaminación ambiental non municipio”, destaca.