O CONCELLO PUBLICA AS BASES DA CONVOCATORIA DE 62 POSTOS DE TRABALLO

O Boletín Oficial da Provincia (BOP) recolle as bases da convocatoria de emprego público extraordinaria para estabilizar o traballo temporal que inclúe un total de 62 prazas estruturais do Concello de Ortigueira.

O Consistorio anuncia a medida atendendo aos criterios marcados polo Ministerio de Facenda que teñen por meta a redución da taxa de temporalidade nas administracións públicas a unha porcentaxe inferior ao 8%.

Convocarase unha praza de asesor/a xurídico/a, asesor/a psicolóxico/a de o CIM, orientador/a laboral, asesor/a psicolóxico/a, axente de emprego e desenvolvemento local, monitor de lecer e tempo libre, oficial de 2ª de obras, director/a de a Escola de Música, responsable da aula de informática, animador/a sociocultural, operario/a de emerxencias GES, técnico/a para turismo e animador/a deportivo/a. Tamén se ofertan dous postos de auxiliar sociocultural, tres de auxiliar administrativo/a, sete de peón/a, sete de profesor/a de a Escola de Música e, por último, 30 para auxiliar de axuda no fogar.

As bases xa poden consultarse na sede electrónica do Concello https:// ortigueira. sedelectronica.es/ e no Boletín Oficial dá Provincia (BOP). A apertura do concurso-oposición iniciarase coa publicación no Boletín Oficial do Estado (BOE).

Outras prazas

O Concello tamén anuncia a convocatoria mediante concurso-oposición por quenda libre dunha praza de auxiliar de axuda no fogar. O inicio do proceso será tamén anunciado coa publicación no BOE.