Ortigueira programa máis dunha ducia de actividades culturais durante o mes de agosto

O mes de agosto chega cargado de actividades culturais a Ortigueira, xa que o Concello programa ou colabora en máis dunha ducia de eventos que van desde concertos e obras de teatro a formacións, exposicións e o clásico Outlet que se celebra nos xardíns Julio Dávila.

Hoxe mesmo comeza a programación cultural deste mes cun concerto na Alameda. Será ás 21:30 horas e estará protagonizado por Borja Quiza e a súa banda, que farán unha homenaxe á música americana e a un dos seus maiores expoñentes: Frank Sinatra.

Tamén hoxe inaugúrase a exposición “Cimentos”, da artista Carmen Chacón. A creadora da mostra estará hoxe ás 19:30 horas no Claustro do Concello para explicar máis en profundidade o seu último traballo aos e as asistentes. A exposición poderase visitar ata o 30 de setembro.

Outra exposición que se inaugura hoxe é a promovida pola Deputación dá Coruña a través do XVIII Certame Isaac Díaz Pardo de Artes. A mostra consiste nun vídeo, do artista Berio Molina, titulado “erre melón”, no que se investiga sobre a linguaxe e os problemas de comunicación no mundo actual. Estará en Ortigueira ata o 11 de setembro.

A actividade será frenética durante esta primeira fin de semana do mes. Mañá comeza a sexta edición do Festival Habaneiras e Canción Mariñeira, que se estenderá ata o sábado e traerá de volta os traxes clásicos ás rúas de Ortigueira. Ademais, haberá pasacalles e concertos no Cantón e a praza Isabel II.

Precisamente este sábado, día 3, inaugurarase o xa tradicional outlet que organiza ACO Ortigueira en colaboración co Concello. As ofertas chegarán aos xardíns Julio Dávila e estarán dispoñibles ata o domingo. Para pechar esta intensa xornada cultural, ás 23:00 horas terá lugar o Baile dous Xardíns, da man do grupo Crave 2.

Desde o martes 6 ao luns 19, a aula CeMIT acolle un campamento dixital para mozos de 9 a 13 anos. É totalmente gratuíto e formarán aos e as adolescentes en competencias dixitais. Neste sentido, o xoves e venres 8 e 9 de agosto desenvolverase na aula CeMIT outro taller relacionado coa tecnoloxía, neste caso coa robótica. Está dirixido a mozos entre 8 e 15 anos e o horario será de 9:30 a 14:00 horas.

O martes 13 de agosto, ás 12:00 horas na Biblioteca, o Teatro Caveira ofrece un pase gratuíto da súa función de contacontos “Animaladas”, dirixido a público infantil a partir de 3 anos. Ao día seguinte, celebraranse dous actos de homenaxe ao ilustre ortegano #Luis Alonso Santiago: o primeiro será ás 12:00 h na Biblioteca, onde se inaugurará unha exposición na súa honra; mentres que ás 20:30 h no Teatro dá Beneficencia, terá lugar unha mesa redonda sobre a súa figura.

O xoves 15, ás 19:00 horas na Alameda, Peter Punk interpretará a súa última función, “Con lingua propia”, un espectáculo que combina técnicas circenses cun humor adaptado á realidade e á lingua galegas. Ademais, o venres 16 ás 21:00 horas no Teatro dá Beneficencia representarase a obra teatral “All you need is war”.

Por último, durante o mes de agosto haberá dous programas para o lecer de orteganos e orteganas: o primeiro é o “Ortigueira ao paso”, que ten previstas oito saídas durante este mes; o segundo é o “Sons non Claustro”, que levará a música aos xardíns do Claustro do Concello os sábados 10, 17, 24 e 31.