O ciclo “Sons no Claustro” pecha a súa edición máis ecléctica cunha gran afluencia de público

O ciclo de concertos “Sons do Claustro”, organizado polo Concello de Ortigueira, concluíu cun rotundo éxito de participación, alcanzando a cifra de 521 asistentes ao longo das actuacións celebradas durante os sábados de agosto e este domingo 8 de setembro. Esta edición foi unha das máis variadas ata a data, ofrecendo unha programación ecléctica que abarcou xéneros tan diversos como o jazz, o soul, o fado, a música celta e a canción de autor.

Nesta contorna única do claustro, por onde pasaron artistas da talla de Silvia Penide, ABRIL Fado Atlántico, Lle Barluthier, Camaleón Musical e The Duellists, a resposta do público foi inmellorable. As noites estivais han estado marcadas pola calidade musical e a atmosfera íntima do Convento dous Dominicos ou do Teatro dá Beneficencia, que fixeron de “Sons do Claustro” unha experiencia cultural inesquecible.

Ana Cartelle, concelleira de Cultura, expresou a súa satisfacción co desenvolvemento do ciclo: “Estamos moi orgullosos da gran acollida que tivo esta edición de ‘Sons do Claustro’. Superar a barreira dos 500 asistentes é un reflexo do interese que xeran propostas culturais de calidade e accesibles para todos. O noso obxectivo sempre foi fomentar a música en directo e crear espazos onde diferentes xéneros e estilos poidan atoparse, e este ano lográmolo con fartura”.

Ademais, Cartelle subliñou o carácter diverso e único da programación: “Foi unha edición verdadeiramente especial, cunha mestura de estilos que permitiu ao público gozar desde a delicadeza do fado ata a enerxía do soul e a orixinalidade da música celta. ‘Sons do Claustro’ segue crecendo como un referente cultural en Ortigueira, e non podemos estar máis contentos coa resposta do público”.

Este ano, ademais da música en directo, o ciclo “Sons do Claustro” contou coa presenza da artista conceptual Carmen Chacón, quen expuxo a súa instalación “Cimentos” no mesmo recinto. Esta obra, que explora os cimentos físicos e simbólicos das estruturas, engadiu unha capa de profundidade artística e conceptual á experiencia dos asistentes, fusionando música e arte visual nun espazo cargado de historia.

Desde o Concello de Ortigueira destácase o esforzo colectivo para consolidar o ciclo “Sons do Claustro” como unha cita cultural imprescindible no calendario estival, non só para os veciños de Ortigueira, senón tamén para visitantes doutras localidades que acudiron a gozar das propostas musicais.

Ana Cartelle conclúe: “O noso compromiso coa cultura é firme. Seguiremos apostando por iniciativas que permitan a Ortigueira ser un referente en eventos culturais de calidade. Agradecemos de corazón a todas as persoas que fixeron posible esta edición, tanto ao público como aos artistas, e xa estamos a traballar en novas ideas para a próxima edición.”

Cunha cifra de asistencia que superou todas as expectativas, “Sons do Claustro” despídese ata o próximo ano, consolidándose como un dos eventos culturais máis esperados na comarca.