Arrancan as obras de mellora do Teatro da Beneficencia

A Consellería de Cultura deu comezo este pasado venres ás obras de mellora no Teatro de Beneficencia de Ortigueira, un dos recintos históricos máis emblemáticos do municipio. Estas actuacións, cun orzamento superior aos 48.000 euros, realizaranse co obxectivo de preservar o edificio e garantir a súa adecuada habitabilidade, tras anos de deterioración.

Entre as principais intervencións, procederase ao tratamento das paredes con materiais illantes para combater as humidades, respectando sempre a estética orixinal do teatro. Así mesmo, tanto as paredes como as carpinterías do recinto, incluídos os camerinos, serán pintadas. O chan de madeira será tamén obxecto dunha completa restauración, mediante lixado e tratamento específico para a súa conservación.

O proxecto de mellora, que se prolongará durante aproximadamente tres meses, busca asegurar a correcta preservación deste espazo, clave na vida cultural de Ortigueira. Desde a Concellería de Cultura sinalouse que se tentará compaxinar a execución das obras cos eventos xa programados. Con todo, algunhas actividades poderían verse afectadas, o que podería implicar cambios nos espazos ou axustes nos horarios previstos. Nun principio, espérase manter a programación estritamente necesaria por compromisos previos, como é o caso do Festival Espazos Sonoros.

O alcalde de Ortigueira, Valentín Calvín, e a concelleira de Cultura, Ana Cartelle, visitaron o teatro o mesmo día do inicio das obras para supervisar os primeiros traballos e destacar a importancia desta actuación.

Nas súas declaracións, agradeceu o apoio recibido: “Agradecemos profundamente á Xunta de Galicia polo seu compromiso co Teatro de Beneficencia. Esta actuación non só permitiranos conservar este edificio histórico, senón que garantirá que continúe sendo un espazo de referencia para a cultura local e un punto de encontro para os veciños e veciñas. Tras anos de deterioración, estas obras son fundamentais para preservar o seu valor patrimonial e asegurar o seu uso por moitas xeracións máis”, sinalou o alcalde durante a súa visita.

“Estas obras representan un paso importante no compromiso da Consellería de Cultura pola conservación do patrimonio histórico de Ortigueira, permitindo que o Teatro de Beneficencia continúe sendo un lugar de referencia para a cultura local”, subliñou Calvín.