O Festival Internacional do Mundo Celta de Ortigueira, gran protagonista da axenda cultural de xullo

O Festival Internacional do Mundo Celta de Ortigueira será o gran atractivo turístico e cultural do municipio durante o mes de xullo. O evento, que terá lugar do 11 ao 14 deste mes, congregará en Ortigueira a miles de persoas para gozar da música e a cultura con concertos, talleres, charlas, exposicións e desfiles.

Nos catro días de festival, 21 grupos nacionais e internacionais subiranse ao escenario principal, ao que hai que sumar todas as demais agrupacións que participarán do “Festival na Rúa”, que levará a festa ás rúas.

Ademais, en relación con este evento, a sala de exposicións do Concello acolle, desde o xoves 11 de xullo, unha mostra dos carteis participantes no concurso do Festival de Ortigueira. Poderase visitar durante todo o mes de martes a venres de 10:00 a 14:00 e de 17:00 a 20:00 horas e, os días do festival, o horario será de 10:00 a 14:00 horas.

Pero a programación para o mes de xullo non acaba aquí. Outro dos grandes eventos do verán serán as festas patronais de Santa Marta de Ortigueira, que se celebrarán do 27 ao 31 deste mes.

A actividade non cesa tampouco na aula CeMIT, na que continúa o ciclo de conferencias “Finanzas para todos”, que busca formar á poboación en coñecementos básicos para xestionar o seu patrimonio, especialmente a través das aplicacións de banca en liña. Ademais, os xoves deste mes realízanse actividades lúdicas relacionadas coa informática para nenos e nenas de 7 a 9 anos.

Pola súa banda, a asociación Terras do Ortegal, organiza tres eventos durante este mes. O primeiro será o 18 de xullo, no Centro social de Espasante ás 20:00 horas e consistirá nunha charla sobre as Casas Baratas desta parroquia. Ademais, aproveitarase para presentar o número 11 da revista “Terras do Ortegal”. Ao día seguinte, á mesma hora no Teatro dá Beneficencia, presentarase o libro “Barcos do Depósito de Espasante”, de José Manuel Bermúdez. Por último, o sábado 20 de xullo, no Teleclub Ou Noso Lareira ás 20:00 horas presentarase o libro de Salvador Fojón “Bioloxía Humana”.

Outro programa que continúa durante o mes de xullo é o “Ortigueira ao paso”. Para este mes hai programadas catro roteiros de sendeirismo: o mércores 17 cara a San Andrés de Teixido, o venres 19 o roteiro intermareal de Ladrido, o mércores 24 o roteiro do Neolítico e, por último, o venres 26 polos cantís de Loiba e Esteiro.

Para completar esta programación, o domingo 28 ás 19:00 horas, a compañía Circo Chosco trae á Alameda de Ortigueira o seu último espectáculo “Oh-pera”, unha función gratuíta que mestura teatro, circo e humor.