Gravación do “RURAL DE TODAS”

Este evento terminou

A actividad promovida pola Área de Igualdade da Deputación Provincial da Coruña persegue contribuir a unha maior visibilidade do traballo das mulleres do rural, a través dun documental no que se plasmen historias e experiencias diversas que contribúan a unha maior sensibilización social sobre o papel das mulleres na nosa sociedade.

Trátase dunha actividade interxeneracional na que rapazas e rapaces recaban, a través de entrevistas, testemuñas de dúas mulleres do municipio.

O Concello de Ortigueira foi seleccionado xunto con otros catro concellos da provincia para este proxeccto e, o resultado será un documental que a Deputación da Coruña presentará públicamente a partires do mes de septembro de 2020.