Charla “As Corporacións Municipais do Ortegal en 1936”

Este evento terminou

Ás 19.30 horas da tarde, no Teatro de Beneficencia de Ortigueira, celebrarase esta charla que terá como fío conductor a investigación realizada sobre o que pasou coas corporación municipais daquela época da provincia da Coruña, que ven recollido no libro “Xeración perdida. Coruña 36”, coordinado polo prof Emilio Grandío e publicado hai uns meses pola Deputación da Coruña.

O acto estará presentado por X. Carlos Breixo, Graduado en Historia e Cronista Oficial de Ortigueira, e intervirán María del Mar Fernández Polo, mestra do CEIP José María Lage, Juan Penabad Muras, Alcalde de Ortigueira, e Emilio Grandío Seoane, Profesor Historia Contemporánea da USC e Coordinador da investigación “Xeración Perdida”.