Neste apartado pode consultarse a información relacionada coas ofertas de emprego de empresas privadas recibidas no Concello de Ortigueira a través do servizo de orientación laboral.

Requerido:

• Carnet ADR de mercadorías perigosas.
  • Carnet C de conducción

Xornada completa (contrato temporal con posibilidade de prórroga).

Salario: Segundo convenio

As persoas interesadas nesta oferta poden facer chegar o seu curriculum á orientadora laboral municipal:

Requerido:

• Experiencia no sector da hostalaría.

Xornada completa de venres a domingo (a turnos de mañá e tarde). E de xuño a setembro todos os días coa mesma xornada.

Requerido:

• Experiencia no sector da hostalaría.

Media xornada de mañá ou tarde.

Salario: Segundo acordado na entrevista.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

• Preferentemente camareira.

Xornada completa semanal con descanso (segundo convenio).

Salario: Segundo acordado na entrevista.

Empresa construtora de obra civil necesita incorporar persoal para distintos postos:

• Condutores/as
  • Maquinistas
  • Operarios/as extendido
  • Albañiles/as
  • Encofradores/as
  • Soldadores/as
  • Peóns/as
  • Señalistas

Para o posto, será valorable:

• Títulos P.R.L. sector de construción
  • Experiencia en postos similares

Enviar o currículo ao correo-e: grupofg@fgomez.es ou chama ao 981 517 317.

Non hai eventos