Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Neste apartado pode consultarse a información relacionada coas ofertas de emprego de empresas privadas recibidas no Concello de Ortigueira a través do servizo de orientación laboral.

Requerido:

• Carnet ADR de mercadorías perigosas.
  • Carnet C de conducción

Xornada completa (contrato temporal con posibilidade de prórroga).

Salario: Segundo convenio

As persoas interesadas nesta oferta poden facer chegar o seu curriculum á orientadora laboral municipal:

Requerido:

• Experiencia no sector da hostalaría.

Xornada completa de venres a domingo (a turnos de mañá e tarde). E de xuño a setembro todos os días coa mesma xornada.

Requerido:

• Experiencia no sector da hostalaría.

Media xornada de mañá ou tarde.

• Preferentemente camareira.

Xornada completa semanal con descanso (segundo convenio).