saltar al contenido Saltar a la navegación principal Saltar al pie

La aprobación de los PACES garantizará una mayor eficiencia energética y un futuro más verde para Ortigueira

  • El ayuntamiento dio luz verde por unanimidad al documento que constituye la hoja de ruta del Ayuntamiento para combatir el cambio climático y reducir sus emisiones de CO2 en un 40% para el año 2030.
  • “Estas acciones son el camino a seguir en los próximos años para reducir el consumo en los edificios y renovar la iluminación de todas las parroquias adaptándolas a las necesidades actuales de la población”, dijo Juan Penabad Muras.

Ortigueira avanza cara un futuro máis verde, eficiente e resiliente coa aprobación do seu Plan de Acción para o Clima e a Enerxía Sostible (PACES). O pleno municipal celebrado esta semana deu luz verde por unanimidade ao documento, no que se recollen as estratexias a seguir para mellorar a eficiencia enerxética e diminuír as emisións de CO2 en, polo menos, un 40% para o ano 2030.

“Esta iniciativa permitirá analizar en profundidade a eficiencia enerxética das instalacións e maquinaria municipal, así como estudar proxectos que permitan fomentar a reciclaxe, a redución do consumo eléctrico e da auga e ou uso de enerxías alternativas. Todo co máximo fin de facer do noso Concello un espazo máis eficiente a nivel enerxético e respectuoso co medio ambiente dentro do Pacto dos Alcaldes para o Clima e a Enerxía”, sinalou o rexedor ortegano.

“A través do PACES, o Concello elaborou un inventario de emisións para obter un diagnóstico dos Gases de Efecto Invernadoiro resultantes do consumo de enerxía. Con este instrumento levarán a cabo accións para fomentar unha economía verde sostible, minimizar o consumo enerxético, implantar enerxías renovables e contribuír a frear a pobreza enerxética. Apostar por unha mobilidade sostible que implique actuacións no transporte público e privado tamén forma parte das iniciativas enmarcadas dentro do programa.

“Estas acciones forman parte de nuestro compromiso con un municipio más eficiente energéticamente, son una hoja de ruta a seguir en los próximos años para reducir el consumo en los edificios y renovar la iluminación de todas las parroquias adaptándolas a las necesidades actuales de la población”, señaló el alcalde de Ortega.

"Esto hará de Ortigueira un municipio más sostenible energéticamente y resiliente para los propósitos del cambio climático, con el fin de brindar a nuestros residentes una mejor calidad de vida", dijo Penabad Muras.

El Ayuntamiento financió la auditoría técnica para la redacción del plan de acción a través de una subvención del Ministerio de Medio Ambiente, Territorio y Vivienda y FEDER.

Volver arriba