saltar al contenido Saltar a la navegación principal Saltar al pie

ORTIGUEIRA PREPARA PARA EL VERANO

El Consejo ya ha hecho reparaciones en algunas zonas de arena que ahora se completan las tareas de limpieza gracias a una subvención de la Provincial / La Junta concede una ayuda a disponer de seis socorristas que se agregaron otros contratistas con fondos propios / También se está llevando a cabo o acondicionamiento del mobiliario urbano y las vías y reforzará el equipo de limpieza.

O Concello de Ortigueira comezará nos vindeiros días coas tarefas de limpeza das praias para poñelas a punto cara á tempada de verán, que se abre o 1 de xullo. A Deputación da Coruña concedeu unha subvención de 28.330,63 euros que se destinará ao acondicionamento das de Morouzos e Espasante, con sete personas destinadas aos traballos. Estes labores virán a completar outras actuacións xa realizadas, como as reparacións no areal en Morouzos, onde se arreglou a pasarela de madera e o acceso de minusválidos.

El Ministerio de Economía, Trabajo e Industria también recibe una subvención que tendrá seis socorristas en estas dos playas, que trabajarán 1 de julio al 31 de agosto y se añadirán un poco más con la contratación por el Servicio Público de Empleo usando el condado de equidad.

O goberno de Ortigueira quere ter todo a punto para o verán, xa que nestas datas a localidade recibe a numerosos turistas, que chegan atraídos, entre outras cousas, pola beleza das súas praias. A clasificación sanitaria das zonas de baño da Consellería de Sanidade cataloga como excelente a calidade das augas de Morouzos, Bimbieiro, San Antonio e Broña, e como boa a da Concha. Pero ademáis os arenais orteganos contan con duchas, aseos e acceso para minusválidos salvo nos casos nos que, por orografía do terreo, non é posible telos.

Las acciones se realizan en las playas, como se explica a cargo de las obras municipales, Juan Cao, con otros elementos en el urbano. Así que en Espasante ya realizados o farolas, contenedores, macetas, etc. pintada y estos mismos trabajos desarrollados en el mobiliario urbano del pueblo Ortigueira días próximos.

pistas bien acondicionados Insua y Neves, se limpian las alcantarillas y se pusieron a pastar en las que son propiedad de los municipales, muchos de ellos ya completaron.

De cara ao verán, Ortigueira contará así mesmo con sete persoas para reforzar as tarefas de limpeza, recollida de lixo, etc. que se incrementan estes meses polo aumento de poboación que trae consigo o turismo. Estas contratacións son posibles grazas ao Plan de Integración Laboral da Deputación, que concede 40.000 euros para contar con este plantel durante case catro meses.

Volver arriba