saltar al contenido Saltar a la navegación principal Saltar al pie

II LOS DÍAS DE PROFUNDIDAD forestal en analizar los HILL y medidas de salud del estado para mejorar

Coincidiuse la necesidad de asegurar la participación de todo el sector

Los expertos participaron en la primera Conferencia de nivel II tuvo lugar en el teatro del bosque de la Caridad, organizado por la Asociación del Bosque de la costa norte y patrocinado por Ence y Banco Pastor.

A conclusión fundamental foi que a solución aos problemas sanitarios do monte en Galicia necesita atención, esforzó e constancia para se controlar, ademáis da implicación de todo o sector traballando conxuntamente. Así o demostra o feito de que a situación dos eucaliptais, que reciben desde hai anos tratamento biolóxico e de forma máis intensa desde 2016 tanto por parte da Xunta como da empresa Ence, está a mellorar de maneira notable. Polo contrario, os problemas dos castiñeiros -diante dos que a Xunta está a intensificar a súa actividade- xa se foron solucionando noutras partes do mundo cos tratamentos que na actualidade aplica a administración autonómica. Nas xornadas quedou de manifesto tamén que a implicación dos propietarios tanto á hora de detectar o problema como traballando conxuntamente cos seus veciños a través das asociacións forestais para coordinar os tratamentos, contribúe a acelerar as melloras.

Sobresaliente además de aumentar el presupuesto de la Junta para la salud de los bosques, ya que por primera vez supera los 4 millones de dólares, así como las mejoras realizadas por Ence en la lucha GonipterusDebido a que multiplica por cuatro la capacidad de tratamiento biológico en la India y la reducción de costes hasta un 20% menos que el supuesto fin de 2015.

Moderados polo profesor Antonio de María Angulo, os doutores especialistas Pedro Mansilla, da Estación Fitopatolóxica de Areeiro; a doutora Lombardero, da USC, e o doutor Rigueiro, tamén da USC, aportaron luz sobre as ameazas e solución para as especies presentes en Galicia, mentres que Tomás Fernández Couto, director xeral de Política Forestal de Galicia, e Federico Ruiz, xefe de I+D de Ence, presentaron as inversión e melloras que se están a realizar para especies como o eucalipto e o castiñeiro.

Al final del día se celebró un animado debate entre los altavoces, que se unieron a Jacobo Feijoo, representante Asefoga, y Alejandro Oliveros, director de Ence Arreglo Bosque, que contribuyeron con sus puntos de vista sobre estas cuestiones y alentaron a la defensa conjunta y coordinada frente estos riesgos.

Volver arriba