ÁBRESE O PRAZO DE 15 DÍAS NATURAIS PARA POXAR POLOS POSTOS DE RESTAURACIÓN DO FESTIVAL CELTA

Tamén se inicia o proceso para contratar a sete persoas para tarefas de limpeza e mantemento con cargo a unha subvención da Deputación.

Coa publicación no Boletín Oficial da Provincia abriuse hoxe o prazo de 15 días naturais para presentar propostas de poxa polos 17 postos provisionais de alimentación e bebida que funcionarán do 12 ao 17 de xullo, en Ortigueira coincidindo coa celebración do Festival do Mundo Celta.

No casco urbano instalaranse 13 postos, oito no peirao e os xardíns e cinco na alameda. Neles poñeranse á venda bebidas, snacks e alimentos similares non elaborados nin en quente.

A zona de Morouzos é a reservada para alimentación, con instalacións tipo food-truck preferentemente, e intentarase favorecer a variedade. Reservaranse dous para a estrada da praia, un para a rotonda de acceso e outro para o aparcamento do campo de fútbol.

A convocatoria fixa custos máximos para algunhas bebidas e uns prezos de poxa que van dos 300 euros para o posto máis barato -o da rotonda de San Martiño- ata o 3.500 dos máis caros, que son as barras da alameda.

VER PDF Anuncio de licitación para la adjudicación, mediante subasta, de la ocupación de parcelas para la instalación de puestos de restauración durante el Festival Internacional del Mundo Celta 2018.

Programa de Integración Laboral

Por outra banda, o BOP publica tamén as bases para a contratación temporal, durante case catro meses (tres meses e 20 días), de persoal para a execucion de obras e servizos mínimos municipais con cargo ao Programa de Integración Laboral da Deputación. Serán sete peóns os que se ocuparán de tarefas de limpeza, roza, sega e pequenas obras de reparación e mentemento no mobiliario e na sinalización, todas elas con xornada completa. O prazo para a presentación de solicitudes é de cinco días hábiles contados a partir de mañá e, unha vez finalizado, convocarase un concurso-oposición para seleccionar aos traballadores/as.

A Deputación concede unha subvención de 40.000 euros ao Concello de Ortigueira para estas contratacións.